Siirry pääsisältöön
Maksutavat

Verkkokaupassamme on käytössä Klarnan maksupalvelu. Artikkelista löydät tarkemmat lisätiedot Klarnalla maksamiseen.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

KLARNA CHECKOUT

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutavoiksi kortti- ja verkkopankkimaksun, sekä laskun ja erämaksun. Turvallinen maksuratkaisumme on nimeltään Klarna Checkout.

Klarna Checkout näyttää sinulle tietyt tiedot heti kun sinut on tunnistettu. Tunnistamista varten luovuttamasi tiedot vaihtelevat ostokerran ja asiakkaan mukaan. Luottotarkistusta ei tehdä koskaan suoraan Klarna Checkoutissa vaan tarpeen mukaan riippuen valitsemastasi maksutavasta. Klarnan tekemät luottotarkistukset eivät vaikuta luottokelpoisuuteesi, eivätkä muut sinusta luottotarkistusta pyytävät tahot, kuten pankit, voi nähdä niitä.

Kun sinut on tunnistettu, Klarna Checkout näyttää, mitä vaihtoehtoja juuri sinulle on tarjolla. Ennalta valittu maksutapa on lasku, mutta voit tietenkin valita vapaasti jonkin muun tavan, kuten suoramaksun pankin kautta tai korttimaksun. Sinulle tarjottavat vaihtoehdot voivat vaihdella kerrasta toiseen. Voit itse valita, haluatko suojata Klarna Checkoutin käytön PIN-koodilla.

Kaikki maksuihin liittyvät tiedot ja viestit tulevat sinulle suoraan Klarnalta. Huomioithan, että myös sähköpostitse tulevassa tilausvahvistuksessa lukee maksutapana aina Klarna, vaikka olisit käyttänyt muuta maksutapaa kuin Klarna-laskua.

Luovuttamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarnan ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Keskisen Kellon yleiset ehdot.


Pankki- ja korttimaksu

Me Keskisen Kellolla haluamme, että tunnet olosi turvalliseksi tehdessäsi ostoksia verkkokaupassamme. Klarna Checkoutilla voit turvallisesti tehdä ostoksia huolimatta siitä, maksatko luottokortilla, verkkopankissa, osamaksulla tai laskulla.

Maksutapoina verkkokaupassamme on käytettävissä verkkopankki, luottokortti (Visa, Mastercard, JCB, Diners Club, American Express), Debit-maksukortti (Visa tai Mastercard) ja Visa Electron. 

Laskulla maksaminen

Keskisen Kello tarjoaa mahdollisuuden myös laskulla maksamiseen yhteistyökumppaninsa Klarnan kautta. Klarna lähettää laskun sähköpostitse 24 tunnin sisällä siitä kun tilauksesi on käsitelty ja toimitettu matkaan. Klarna-laskulla maksaminen on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse antaa maksukorttisi tietoja, vaan maksat vasta sen jälkeen kun tuotteet on toimitettu sinulle.

  • Maksuaika – aina vähintään 14 päivää

  • Laskutuslisä 0,-

  • Aina 60 päivän palautusoikeus etä- ja kotimyyntilainsäädännön nojalla*

  • Lataa laskusi osoitteesta www.klarna.fi tai lataa Klarna App käyttöösi

  • Klarnalla voit myös maksaa osissa pilkkomalla maksusi pienempiin eriin

Lasku on maksettava 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Jos maksua ei tehdä, maksumuistutuksesta veloitetaan 5 EUR lisä ja viivästyskorko Suomen korkolain mukaan. Maksuhetkellä tehdään luottotarkistus, jolloin Klarna saattaa hakea luottotietoja. Henkilötiedot käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Kun maksutapa on lasku, Klarna suorittaa tilauksen yhteydessä tavanomaisen luottotarkistuksen. Jos Klarna ei hyväksy luottohakemustasi, et saa luottoa, ja Keskisen Kello kehottaa sinua valitsemaan muun maksutavan. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysin tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottotarkistuksen tekemiseen ja markkinointiin. Yhteydenpidossa Klarnaan käytetään asiakasnumerona henkilötunnusta.

Jos sinulle tulee kysyttävää Klarnan maksutavoista, voit ottaa yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun 09 425 99 771, avoinna arkisin klo 9-18. Voit myös lähettää Klarnalle sähköpostia asiakas@klarna.fi.


Verkkomaksu ei onnistunut

Maksutapahtuma saattaa joskus katketa pankin häiriön tai katkenneen/heikon verkkoyhteyden vuoksi. Tällöin maksu ei yleensä mene läpi, eikä järjestelmäämme kirjaudu onnistunutta tilausta, vaan se jää keskeneräiseksi. Näin voi myös käydä, jos suljet selaimen pankin sivuilla palaamatta kassalle. 

Jos maksun keskeytyessä pankkitililläsi tai maksukortillasi näkyy veloitus, se on yleensä alustava katevaraus, joka palautuu automaattisesti sinulle kahden pankkipäivän kuluessa. Mikäli näin ei käy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?