Tästä artikkelista löydät ohjeita yleisimpiin teknisiin ongelmiin ja vikoihin. Mikäli tuotteessa on kuitenkin kosmeettinen virhe tai puute, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Otathan virheestä kuvan jo valmiiksi ennen yhteydenottoa asian käsittelemiseksi.
Katso ennen huoltoon lähettämistä käyttöohje, josta saattaa löytyä apu ongelmaan. Valitse allaolevasta linkistä kohta Mobiililaitteet, kohdasta “Alityyppi” klikkaa “Lisälaitteet ja tarvikkeet” ja valitse tämän jälkeen listauksesta oma mallisi, tai vaihtoehtoisesti syötä hakukenttään mallitunnus.
Miten toimitan Samsung-kelloni huoltoon?
Voit viedä kellon itse suoraan alla olevan luettelon Samsungin huoltopisteelle, tai vaihtoehtoisesti viedä sen mille tahansa Samsung-mobiililaitteiden jälleenmyyjälle, joka toimittaa sen eteenpäin huoltoon.
Huoltoliikkeet:
1. Resete
Hiomotie 10, 3. kerros, 00380 Helsinki
ma-pe klo 9-17
Puh: +358 9 5655 7313
Sähköposti: myymala.helsinki@resete.fi
2. Resete Tampere
Hallituskatu 17, 33200 Tampere
ma-pe klo 9-17
Puh: 045 7200 168
Sähköposti: myymala.tampere@resete.fi
3. JAS Tekniikka, Turku
Maariankatu 1, 20100 Turku
Puh: 040 774 7719
Yhteyshenkilö: Juha Suvanto, juha.suvanto@jastekniikka.fi
4. Teleman Service Oy
Kempeleentie 5, 90400 Oulu
Puh: 050 3955 866
Yhteyshenkilö: Mika Juola,