Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatOstamisen jälkeenOngelmatilanteet tuotteissa
Samsung: Merkkikohtaiset ohjeet takuuseen ja huoltoon liittyen
Samsung: Merkkikohtaiset ohjeet takuuseen ja huoltoon liittyen
S
Tekijä: Support
Päivitetty yli 3 kuukautta sitten

Tästä artikkelista löydät ohjeita yleisimpiin teknisiin ongelmiin ja vikoihin. Mikäli tuotteessa on kuitenkin kosmeettinen virhe tai puute, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Otathan virheestä kuvan jo valmiiksi ennen yhteydenottoa asian käsittelemiseksi.


Katso ennen huoltoon lähettämistä käyttöohje, josta saattaa löytyä apu ongelmaan. Valitse allaolevasta linkistä kohta Mobiililaitteet, kohdasta “Alityyppi” klikkaa “Lisälaitteet ja tarvikkeet” ja valitse tämän jälkeen listauksesta oma mallisi, tai vaihtoehtoisesti syötä hakukenttään mallitunnus.

Miten toimitan Samsung-kelloni huoltoon?

Voit viedä kellon itse suoraan alla olevan luettelon Samsungin huoltopisteelle, tai vaihtoehtoisesti viedä sen mille tahansa Samsung-mobiililaitteiden jälleenmyyjälle, joka toimittaa sen eteenpäin huoltoon.

Huoltoliikkeet:

1. Resete

Hiomotie 10, 3. kerros, 00380 Helsinki

ma-pe klo 9-17

Puh: +358 9 5655 7313

2. Resete Tampere

Hallituskatu 17, 33200 Tampere

ma-pe klo 9-17

Puh: 045 7200 168

Sähköposti: myymala.tampere@resete.fi

3. JAS Tekniikka, Turku

Maariankatu 1, 20100 Turku

Puh: 040 774 7719

Yhteyshenkilö: Juha Suvanto, juha.suvanto@jastekniikka.fi

4. Teleman Service Oy

Kempeleentie 5, 90400 Oulu

Puh: 050 3955 866

Yhteyshenkilö: Mika Juola,

Vastasiko tämä kysymykseesi?