Tästä artikkelista löydät ohjeita yleisimpiin teknisiin ongelmiin ja vikoihin. Mikäli tuotteessa on kuitenkin kosmeettinen virhe tai puute, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Otathan virheestä kuvan jo valmiiksi ennen yhteydenottoa asian käsittelemiseksi.
Katso ennen huoltoon lähettämistä käyttöohje, josta saattaa löytyä apu ongelmaan. Valitse allaolevasta linkistä kohta Mobiililaitteet, kohdasta “Alityyppi” klikkaa “Lisälaitteet ja tarvikkeet” ja valitse tämän jälkeen listauksesta oma mallisi, tai vaihtoehtoisesti syötä hakukenttään mallitunnus.
Miten toimitan Samsung-kelloni huoltoon?
Voit viedä kellon itse suoraan alla olevan luettelon Samsungin huoltopisteelle, tai vaihtoehtoisesti viedä sen mille tahansa Samsung-mobiililaitteiden jälleenmyyjälle, joka toimittaa sen eteenpäin huoltoon.
Huomioithan, että huoltoon lähetetyt tuotteet tarkistetaan ja huolletaan veloituksetta ensimmäisellä huoltokerralla. Jos sama tuote lähetetään huoltoon toistamiseen eikä huoltopiste löydä kellosta vikaa/vikaa ei ole, veloitetaan tästä tarkistusmaksu 50 €. Jos kyseessä on selkeästi todettava laitevika, joka kuuluu takuuseen, valmistaja maksaa kustannukset.
Huoltoliikkeet:
1. Resete
Hiomotie 10, 3. kerros, 00380 Helsinki
ma-pe klo 9-17
Puh: +358 9 5655 7313
Sähköposti: myymala.helsinki@resete.fi
2. Resete Tampere
Hallituskatu 17, 33200 Tampere
ma-pe klo 9-17
Puh: 045 7200 168
Sähköposti: myymala.tampere@resete.fi
