Tästä artikkelista löydät ohjeita yleisimpiin teknisiin ongelmiin ja vikoihin. Mikäli tuotteessa on kuitenkin kosmeettinen virhe tai puute, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Otathan virheestä kuvan jo valmiiksi ennen yhteydenottoa asian käsittelemiseksi.
Käyttöoppaat:
Kokeile ensin päivittää ohjelmisto ja palauttaa kello tehdasasetuksiin. Tämä toimenpide usein korjaa mahdollisia ongelmatilanteita ja järjestelmän solmuja.
Tehdasasetukset saa palautettua kellon asetusvalikosta kohdasta "Factory reset". Huomioitavaa on myös, että kellon toiminta voidaan taata vain virallisia sovelluksia käytettäessä: Xiaomi-tuotteille Mi Fit ja Amazfit-tuotteille Zepp.
Jos nämä tekijät on jo huomioitu tai eivät auta asiaan, voitte lähettää kellon maahantuojan viralliseen huoltoon, joka hoitaa takuukorjaukset.
Ota yhteyttä huoltoon sähköpostilla osoitteeseen huolto@yoloki.fi. Ensimmäisessä yhteydenotossa tulee ilmoittaa huollon tarvitsemat tiedot:
• Tuote
• Sarjanumero
• Vikakuvaus
• Kuittikopio/takuutodistus
Saat huollolta vastausviestissä RMA-numeron, huoltolomakkeen ja lähetysohjeet.
• Täytä huoltolomake huolellisesti
• Pakkaa tuote hyvin suojattuna pahvilaatikkoon. Lisää mukaan oheistarvikkeet, täytetty huoltolomake ja kuittikopio/takuutodistus.
• Kirjoita paketin päälle RMA-numero.
• Vie paketti Postin palvelupisteeseen ja lähetä se maksutta asiakaspalautuksena. Kerro Postin asiakaspalvelijalle huollolta saamasi palautustunnus.
• Huollon osoite: EWD Workshop, Martinkyläntie 41 C, 01720 Vantaa
Tärkeää!
Jos tuote saapuu huoltoon puutteellisesti pakattuna (esim. ilman täytettyä huoltolomaketta), tai se lähetetään takuuhuoltoon aiheettomasti (mahdollista ongelman korjaavaa päivitystä ja tehdasasetusten palautusta ei ole tehty), perii huoltoliike tarkastus- ja käsittelymaksun 35€.