Siirry pääsisältöön
Takuu ja reklamaatiot

Artikkelista löydät tarkemmat ohjeet takuusta sekä kuinka toimia reklamaatiotilanteissa.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli 7 kuukautta sitten

Tuotetiedoissa sekä ostokuitissa on tieto takuusta, mikäli sellainen myönnetään. Kelloille myönnämme maahantuojan virallisen takuun, joka on vähintään 2 vuotta. Muilla tuotteilla on 1 vuoden takuu, ellei tuotekortilla ole mainittu toisin.

Kellojen takuu koskee ainoastaan kellon koneistoa ja valmistusvikoja. Takuu ei korvaa tuotteen rungon ja rannekkeen kulumista normaalissa käytössä.

Kaikki rannekellot huolletaan aina maahantuojan virallisessa takuuhuollossa, joten voit olla varma että kelloasi huoltaa ammattitaitoinen kelloseppä.

Takuu- ja reklamaatioasioissa chat-asiakaspalvelijamme auttaa tai voit ottaa yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@keskisenkello.fi.

Huomioitavaa ennen takuulähetystä

Huomioithan ennen takuuseen lähettämistä, että maahantuojan tai valmistajan huolto saattaa veloittaa käsittelymaksun, jos ongelma ei ole takuunalainen. Takuu kattaa mahdolliset valmistusviat ja esim. kelloissa koneiston viat.

Takuu ei kuitenkaan kata tuotteen normaalia käytössä kulumista, kuten rannekkeen kiinnityslenkkejä, rannekkeen kulumista, lasia, käytössä tulevia naarmuja, eikä iskusta tai putoamisesta johtuvia, tai väärinkäytöstä syntyneitä vaurioita.

Katso ennen huoltoon lähettämistä tukiportaalimme osio Ongelmatilanteet tuotteissa, josta löytyy yleisiä vikaselvityksiä ja ohjeita, jotka saattavat auttaa ongelmaan.


Vastasiko tämä kysymykseesi?