Myös näissä tilanteissa voit palauttaa normaalin palautuskäytänteemme mukaan:
kellosta on otettu näytönsuojatarra pois
koru tuli muovisessa pussissa ja pussi ei ole siististi suljettavissa
pakkauksen mukana tulleen lisäosan (esim. latausjohto) säilytyspussi ei ole siististi suljettavissa
samassa tilauksessa ollut useita tuotteita, mutta haluat palauttaa vain yhden tai osan tuotteista
Kaikissa näissä tilanteissa voit palauttaa tuotteen/tuotteet palautusohjeidemme mukaan.
Muita kysymyksiä:
Tarvitseeko palautusta rekisteröidä erikseen verkkosivuilla tai asiakaspalvelun kautta?
Ei tarvitse. Palautus onnistuu helposti palautusohjeidemme mukaan.
Voinko vaihtaa tuotteen suoraan toiseen? Jos haluan vaihtaa tuotteen, miten toimin?
Jos tilausta ei ole vielä lähetetty meiltä:
vaihto onnistuu perumalla alkuperäinen tilaus asiakaspalvelumme kautta ja tekemällä uusi tilaus halutusta tuotteesta.
Jos tilaus on jo ehditty lähettämään tai olet jo saanut tilauksen:palauta tuote palautusohjeidemme mukaan ja tilaa haluamasi tuote uudella tilauksella.
Huomioithan palautusoikeuden rajoitukset:
Kaiverretuille tuotteille ei myönnetä palautusoikeutta räätälöidyistä tuotteista säädetyn lain nojalla.
Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta tilattu tehtaalta. Tehtaalta tilattavia tuotteita, kuten joitakin kulta- ja timanttisormuksia, on valikoimissamme kuitenkin hyvin vähän. Jos kyseessä on tehtaalta tilattava tuote, olemme kertoneet tästä erikseen tuotekuvauksessa. Tilaustuotteilla on kuitenkin vaihto-oikeus eri kokoon.
Joillekin tuotteille ei myönnetä palautusoikeutta terveydellisistä tai hygieniasyistä johtuen, mikäli tuotteen sinetöity pakkaus on avattu. Tällaisia tuotteita ovat muun muassa nappikuulokkeet ja sykevyöt.
Minulla ei ole tilauksen kuittia tai lähetyslistaa. Miten palautus onnistuu?
Alkuperäinen kuitti/lähetyslista ei ole pakollinen. Voit tulostaa tilausvahvistuksen, jonka olemme lähettäneet tilauksen tekemisen yhteydessä. Tilausvahvistuksessa näkyy tilausnumerosi ja yhteystietosi. Varmistathan vielä, että yhteystiedot ovat oikein.
Vaihtoehtoisesti voit myös kirjoittaa itse saatekirjeen, joka tulee sisällyttää palautuspakettiin mukaan. Saatekirjeessä tulisi olla seuraavat tiedot:tilausnumero
tilaajan nimi
täydelliset yhteystiedot (sähköpostiosoite, puhelinnumero ja osoite)
Näillä tiedoilla osaamme yhdistää palautuksen oikeaan tilaukseen.
Miksi tilausnumero tulee merkitä pakettiin kahdelle eri sivulle?
Tilausnumero tulee kirjoittaa paketin kahdelle eri sivulle selkeästi kirjoitettuna, jotta pystymme yhdistämään palautuspaketin oikeaan tilaukseen. Mikäli pakettiin on vaikea saada kirjoitettua selkeästi tilausnumeroa kahdelle sivulle, voi tilausnumeron kirjoittaa erikseen kahdelle pienelle paperille ja teipata paketin sivuille.
Postin/Matkahuollon palautustunnusta ei kirjoiteta pakettiin, vaan se annetaan toimipisteessä työntekijälle palautusta varten.
Mistä näen, onko palautukseni tullut jo perille?
Mikäli sait pakettia lähettäessäsi Postin/Matkahuollon kuitin palautuksesta, näet siitä paketin seurantatunnuksen. Sen avulla voit seurata paketin matkaa meidän varastolle. Siitä hetkestä, kun olet paketin lähettänyt, menee tavallisesti enintään 14 päivää palautuksen käsittelyyn.
Voinko palauttaa usean eri tilauksen tuotteita samassa paketissa?
Voit palauttaa. Huolehdithan tällöin paketin kahdelle eri sivulle molempien/kaikkien tilausten tilausnumerot ja paketin sisälle molempien/kaikkien tilausten kuitit/lähetyslistat. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.Ostin tuotteen myymälästä. Mikä on palautusaika myymälästä ostetuilla tuotteilla?
Palautusaika on 14 vuorokautta myymälästä ostettuna, ellei asiakkaan kanssa ole muusta erikseen sovittu. Tuotteen täytyy olla täysin käyttämätön. Emme ota palautusta vastaan, jos tuotteesta löytyy käytön jälkiä.
Sinua saattaisi kiinnostaa myös: